Αυτή η σελίδα έγινε με σκοπό να δημιουργηθεί μια βάση σκέψεων και απόψεων από εμένα και από συνανθρώπους μας, δηλαδή από ΕΜΑΣ.
Οι σκέψεις του καθ΄ ενός μας είναι μοναδικές, αυτό δεν σημαίνει ούτε οτι είναι σωστές ούτε λάθος.
Είναι η ευτυχία του ανθρώπινου είδους να είναι "ζωντανός" πνευματικός οργανισμός, και σαν τέτοιος να δρα και να εξελίσσεται.
Αλίμονο αν δεν υπήρχε πνευματική εξέλιξη!, και πως θα συμβεί αν δεν υπάρχει πνευματική δράση?
Πολλοί αισθάνονται ότι δεν χρειάζεται να εξελιχθούν περισσότερο διότι είναι "φτασμένοι" είτε διότι είναι μακρύς και κοπιαστικός ο δρόμος της διαρκούς εξελίξεως! Έχουν πλανηθεί διότι η εξέλιξη τους συμβαίνει, απλά την αγνοούν και δυσκολεύουν τη ζωή τους απομακρινόμενοι από την Αλήθεια!
Ο Θεός είπε στη Γένεση, ΑΥΞΑΝΕΣΘΑΙ ΚΑΙ ΠΛΗΘΥΝΕΣΘΑΙ , προφανώς όχι καθ΄ύψος η αριθμητικά, αλλά ΚΑΙ πνευματικά.
Δεν αναφέρομαι στην αύξηση του "εγώ", (μακριά από εμάς) αναφέρομαι στην αύξηση της Γνώσεως της Αλήθειας, σε κάθε θέμα που μας απασχολεί.
Μόνον την αύξηση της Γνώσεως της Αλήθειας θα ήθελα να στοχοποιήσουμε!
Αυτό νομίζω μπορεί να προκύψει από τεκμηριωμένες αναφορές και από βιωματικές εμπειρίες του καθ’ ενός μας.
Αντίπαλος στην απόκτηση της Αλήθειας είναι κατά τη γνώμη μου, η πλάνη και η απάτη.
Χτυπώντας ΑΛΥΠΗΤΑ αυτές τις δύο αιτίες, εξ΄ορισμού θα επιτύχουμε την Αύξηση της γνώσεως Αλήθειας!
Εμπρός λοιπόν να εκφραστούμε με ελευθερία για κάθε σκέψη η αμφιβολία που έχουμε, και εσείς δώστε ΜΑΣ τη δική σας γνώση για τα θέματα αυτά με μοναδικό σκοπό την παίδευση ΜΑΣ.
Ύδωρ θολερόν και απαίδευτον ψυχήν ου δει ταράττειν.
(Το θολωμένο νερό και τον απαίδευτο άνθρωπο δεν πρέπει κανείς να τα ταράζει)
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Η αλήθεια δεν είναι εκεί που θα ήθελες εσύ αλλά εκεί που είναι ο Θεός.

Λουκ. ΙΒ’ 51
ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
Το κείμενο είναι αφιερωμένο στους «αναγεννημένους» που αγαπάνε περισσότερο από το Χριστό…
(δικό μου αυτό το σχόλιο: καταλάβατε το ειρωνικό ύφος ?)
Στίχ. 51. «Νομίζετε ότι ήρθα να φέρω ειρήνη στη γη;».
Μολονότι ο Χριστός είναι η ειρήνη μας, σύμφωνα με τις Γραφές, γιατί «Αυτός ένωσε τους δύο λαούς σε ένα κοινόν άνθρωπο, φέρνοντας ειρήνη και συμφιλιώνοντας και τους δύο σε ένα σώμα με τον Πατέρα»˙, αυτός ένωσε τα επίγεια με τα ουράνια, πως τότε είπε, «Δεν ήρθα να φέρω ειρήνη»;Τι λες, Δέσποτα; Δεν ήρθες να φέρεις ειρήνη;Αν και έγινες ειρήνη για μας, κατάργησες
τον διαχωριστικό τοίχο τού φραγμού, εξαφάνισες την αμαρτία που μας χώριζε, κήρυξες το ευχάριστο μήνυμασ’αυτούς που βρίσκονταν μακριά και κοντά, ένωσες τα πλήθη των εθνών με τα πλήθη των Ιουδαίων, έφερες ειρήνη με τον σταυρό στα ουράνια και στα επίγεια12, όπως είναι γραμμένο, έγινες σε μας συμφιλιωτής και μεσολαβητής, και αφού εξαφάνισες την αμαρτία που υπήρχε ανάμεσα μας, μας ένωσες μέσω τού εαυτού σου με τον Θεόν και Πατέρα.
Είπες επίσης ότι η ειρήνη είναι δική σου, λέγοντας· «Σας δίνω τη δική μου ειρήνη»11. Πως λοιπόν δεν ήρθες να φέρεις ειρήνη, αλλά μάχαιρα;Προς ποίους είναι η μάχη μας;Και πως θα γίνη από εμάς ο τρόπος τού πολέμου, ώστε να είναι ατιμώρητος και να αρέσει σε σένα, ο οποίος λέγεις ότι είσαι η ίδια η ειρήνη και την οποία έδωσες και σε μας; Λοιπόν ας λύσει το ζητούμενο ο Παύλος, ο οποίος είπε˙ «Εάν κάποιος αδελφός είναι πόρνος», και τα λοιπά, «με αυτόν ούτε να συντρώγετε»14. Γιατί νομίζω ότι πρέπει να αποφεύγομε τους πόρνους, και να θεωρούμε ότι η ειρήνη με αυτούς προκαλεί ζημία-γιατί λέγει, «Οι κακές συναναστροφές δια φθείρουν τα καλά ήθη»15, και όπως λέγει ο Δαβίδ «Με τον ευσεβή θα γίνεις ευσεβής, και με τον διεστραμμένο θα διαστραφείς»16.
Θέλεις να δεις και άλλους, προς τους οποίους η σύναψη ειρήνης είναι επιζήμια; Άκουσε τι γράφει ένας από τους άγιους μαθητές˙ «Εάν κάποιος έρχεται σε σας και δεν αποδέχεται αυτή τη διδασκαλία, αυτόν ούτε και να τον χαιρετάτε»17. Και ποια διδασκαλία, παρά εκείνην οπωσδήποτε που μας παρέδωσαν εκείνοι που έγιναν από την αρχή αυτόπτες;Οι αρχηγοί των αιρέσεων μοιάζουν με λύκους.Πως λοιπόν θα βρεθεί σε ειρήνη το πρόβατο με τον λύκο;Και εκείνοι βέβαια είναι σκοτεινοί (γιατί λέγει˙ «Ο Θεός τού αιώνα αυτού τύφλωσε τους λογισμούς των απίστων»18, εμείς όμως είμαστε υιοί τού φωτός· γιατίσ’εμάς έλαμψε η χάρη τού Πνεύματος. «Ποια λοιπόν σχέση υπάρχει ανάμεσα στο φως και στο σκοτάδι;»19.
Ας αγαπήσομε λοιπόν την ειρήνη προς τους αδελφούς και ομοπίστους μας, και αςαποφεύγομε τη σχέση μας προς εκείνους. Γιατί είναι φανερό ότι η ειρήνη είναι πράγμα καλό, όμως κάθε ειρήνη δεν είναι οπωσδήποτε αξιόμεμπτη, αλλά πολλές φορές είναι επικίνδυνη, και μας απομακρύνει από την αγάπη προς τον Θεό. Γιατί η ειρήνη προς εκείνους που πιστεύουν διαφορετικά είναι ανώφελη, ως προς το να πιστεύομε τα ίδια με εκείνους. Γι' αυτό ακριβώς οι πιστοί απομακρύνονται από αυτά που αγαπούν στη γη και αγνοούν τους συγγενείς, και ο πατέρας απαρνείται την αγάπη τού υιού του, και ο υιός αγνοεί την τιμή προς τον πατέρα, και μητέρα απέρριψε την αγάπη της θυγατέρας της.Γιατί πρέπει εκείνοι που έχουν πλανηθεί να ακολουθούν αυτούς που είναι υγιείς στον νου, και όχι να προτιμούν εκείνους αυτοί που πιστεύουν ορθά. Αυτό ο Χριστός μας το είπε και με άλλο τρόπο˙ «Αυτός που αγαπά τον πατέρα του ή τη μητέρα του περισσότερο από εμένα δεν είναι άξιός μου»20. Άρα, αν εξαιτίας της ευσέβειας προς τον Χριστό αρνηθείς τον επίγειο πατέρα σου, τότε θ αποκτήσεις Πατέρα αυτόν που είναι στους ουρανούς, κι αν απαρνηθείς αδελφό που ατιμάζει τον Θεό, επειδή θέλεις να λατρεύεις αυτόν, θά σε αποδεχθεί ο Χριστός ως αδελφό. Γιατί μαζί με τα άλλα μας έδωσε και τούτο καθόσον λέγει˙ «θα αναγγείλω το όνομά σου στους αδελφούς μου»21, θα βρεις γένος λαμπρό και μεγάλο, το πλήθος των αγίων, και θα γίνεις μαζί με αυτούς κληρονόμος των χαρισμάτων του. Στίχ. 54. «Όταν θα δείτε το σύννεφο ν’ ανατέλλει από τη δύση», κ.τ.λ.
14. Α Κορ. 5,11.
15. Α' Κορ. 15,33.
16. Ψαλμ. 17,26-27. Β' Βασ. 22,26-27.
17. Β' Ιω. 10
18. Β' Κορ. 4,4.
19. Β' Κορ. 6,14
20. Ματθ. 10,37.
21. Ψαλμ. 21.23.
ή πηγή
Read more:http://www.egolpion.com/eirhnh_paregenomhn.el.aspx#ixzz3pCl8yUOp
Στίχ. 51. «Νομίζετε ότι ήρθα να φέρω ειρήνη στη γη;».
Μολονότι ο Χριστός είναι η ειρήνη μας, σύμφωνα με τις Γραφές, γιατί «Αυτός ένωσε τους δύο λαούς σε ένα κοινόν άνθρωπο, φέρνοντας ειρήνη και συμφιλιώνοντας και τους δύο σε ένα σώμα με τον Πατέρα»˙, αυτός ένωσε τα επίγεια με τα ουράνια, πως τότε είπε, «Δεν ήρθα να φέρω ειρήνη»;Τι λες, Δέσποτα; Δεν ήρθες να φέρεις ειρήνη;Αν και έγινες ειρήνη για μας, κατάργησες
τον διαχωριστικό τοίχο τού φραγμού, εξαφάνισες την αμαρτία που μας χώριζε, κήρυξες το ευχάριστο μήνυμασ’αυτούς που βρίσκονταν μακριά και κοντά, ένωσες τα πλήθη των εθνών με τα πλήθη των Ιουδαίων, έφερες ειρήνη με τον σταυρό στα ουράνια και στα επίγεια12, όπως είναι γραμμένο, έγινες σε μας συμφιλιωτής και μεσολαβητής, και αφού εξαφάνισες την αμαρτία που υπήρχε ανάμεσα μας, μας ένωσες μέσω τού εαυτού σου με τον Θεόν και Πατέρα.
Είπες επίσης ότι η ειρήνη είναι δική σου, λέγοντας· «Σας δίνω τη δική μου ειρήνη»11. Πως λοιπόν δεν ήρθες να φέρεις ειρήνη, αλλά μάχαιρα;Προς ποίους είναι η μάχη μας;Και πως θα γίνη από εμάς ο τρόπος τού πολέμου, ώστε να είναι ατιμώρητος και να αρέσει σε σένα, ο οποίος λέγεις ότι είσαι η ίδια η ειρήνη και την οποία έδωσες και σε μας; Λοιπόν ας λύσει το ζητούμενο ο Παύλος, ο οποίος είπε˙ «Εάν κάποιος αδελφός είναι πόρνος», και τα λοιπά, «με αυτόν ούτε να συντρώγετε»14. Γιατί νομίζω ότι πρέπει να αποφεύγομε τους πόρνους, και να θεωρούμε ότι η ειρήνη με αυτούς προκαλεί ζημία-γιατί λέγει, «Οι κακές συναναστροφές δια φθείρουν τα καλά ήθη»15, και όπως λέγει ο Δαβίδ «Με τον ευσεβή θα γίνεις ευσεβής, και με τον διεστραμμένο θα διαστραφείς»16.
Θέλεις να δεις και άλλους, προς τους οποίους η σύναψη ειρήνης είναι επιζήμια; Άκουσε τι γράφει ένας από τους άγιους μαθητές˙ «Εάν κάποιος έρχεται σε σας και δεν αποδέχεται αυτή τη διδασκαλία, αυτόν ούτε και να τον χαιρετάτε»17. Και ποια διδασκαλία, παρά εκείνην οπωσδήποτε που μας παρέδωσαν εκείνοι που έγιναν από την αρχή αυτόπτες;Οι αρχηγοί των αιρέσεων μοιάζουν με λύκους.Πως λοιπόν θα βρεθεί σε ειρήνη το πρόβατο με τον λύκο;Και εκείνοι βέβαια είναι σκοτεινοί (γιατί λέγει˙ «Ο Θεός τού αιώνα αυτού τύφλωσε τους λογισμούς των απίστων»18, εμείς όμως είμαστε υιοί τού φωτός· γιατίσ’εμάς έλαμψε η χάρη τού Πνεύματος. «Ποια λοιπόν σχέση υπάρχει ανάμεσα στο φως και στο σκοτάδι;»19.
Ας αγαπήσομε λοιπόν την ειρήνη προς τους αδελφούς και ομοπίστους μας, και αςαποφεύγομε τη σχέση μας προς εκείνους. Γιατί είναι φανερό ότι η ειρήνη είναι πράγμα καλό, όμως κάθε ειρήνη δεν είναι οπωσδήποτε αξιόμεμπτη, αλλά πολλές φορές είναι επικίνδυνη, και μας απομακρύνει από την αγάπη προς τον Θεό. Γιατί η ειρήνη προς εκείνους που πιστεύουν διαφορετικά είναι ανώφελη, ως προς το να πιστεύομε τα ίδια με εκείνους. Γι' αυτό ακριβώς οι πιστοί απομακρύνονται από αυτά που αγαπούν στη γη και αγνοούν τους συγγενείς, και ο πατέρας απαρνείται την αγάπη τού υιού του, και ο υιός αγνοεί την τιμή προς τον πατέρα, και μητέρα απέρριψε την αγάπη της θυγατέρας της.Γιατί πρέπει εκείνοι που έχουν πλανηθεί να ακολουθούν αυτούς που είναι υγιείς στον νου, και όχι να προτιμούν εκείνους αυτοί που πιστεύουν ορθά. Αυτό ο Χριστός μας το είπε και με άλλο τρόπο˙ «Αυτός που αγαπά τον πατέρα του ή τη μητέρα του περισσότερο από εμένα δεν είναι άξιός μου»20. Άρα, αν εξαιτίας της ευσέβειας προς τον Χριστό αρνηθείς τον επίγειο πατέρα σου, τότε θ αποκτήσεις Πατέρα αυτόν που είναι στους ουρανούς, κι αν απαρνηθείς αδελφό που ατιμάζει τον Θεό, επειδή θέλεις να λατρεύεις αυτόν, θά σε αποδεχθεί ο Χριστός ως αδελφό. Γιατί μαζί με τα άλλα μας έδωσε και τούτο καθόσον λέγει˙ «θα αναγγείλω το όνομά σου στους αδελφούς μου»21, θα βρεις γένος λαμπρό και μεγάλο, το πλήθος των αγίων, και θα γίνεις μαζί με αυτούς κληρονόμος των χαρισμάτων του. Στίχ. 54. «Όταν θα δείτε το σύννεφο ν’ ανατέλλει από τη δύση», κ.τ.λ.
14. Α Κορ. 5,11.
15. Α' Κορ. 15,33.
16. Ψαλμ. 17,26-27. Β' Βασ. 22,26-27.
17. Β' Ιω. 10
18. Β' Κορ. 4,4.
19. Β' Κορ. 6,14
20. Ματθ. 10,37.
21. Ψαλμ. 21.23.
Φανατικός ο άγιος;
ή πηγή
Read more:http://www.egolpion.com/eirhnh_paregenomhn.el.aspx#ixzz3pCl8yUOp

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου